Výpočet zvýšení dopravní zátěže způsobeného realizací záměru těžby
Celodenní provoz (měření 14.1.2014) | za 24 hodin | za 24 hodin |
Dr.Tyrše | Langrova | |
Celkem (počet všech projíždějících vozidel) | 4543 | 3285 |
Osobní vozidla | 3720 | 2487 |
Nákladní vozidla (všechna nákladní vozidla od 0 do 48 tun) | 622 | 487 |
Soupravy (střední a těžká vozidla v vlekem nebo návěsem) | 201 | 311 |
Návěsové soupravy (vypočteno z počtu souprav za použití koeficientu dle tabulky uvedené níže) | 130,81 | 191,25 |
Přírůstek počtu návěsových souprav dle EIA | 40 | 40 |
% ze všech projíždějících vozidel | 0,88 | 1,22 |
% z projíždějících nákladních vozidel | 4,86 | 5,01 |
% z projíždějících souprav nákladních vozidel | 19,90 | 12,86 |
% pro Návěsové soupravy | 30,58 | 20,92 |
Denní provoz (měření 14.1.2014) | 6,00 -18,00 hod | 6,00 -18,00 hod |
Dr.Tyrše | Langrova | |
Celkem (počet všech projíždějících vozidel) | 3548 | 2486 |
Osobní | 2901 | 1914 |
Nákladní vozidla (všechna nákladní vozidla od 0 do 48 tun) | 497 | 349 |
Soupravy (střední a těžká vozidla v vlekem nebo návěsem) | 150 | 223 |
Návěsové soupravy (vypočteno z počtu souprav za použití koeficientu dle tabulky uvedené níže) | 97,62 | 137,13 |
Přírůstek počtu návěsových souprav dle EIA | 40 | 40 |
% ze všech projíždějících vozidel | 1,13 | 1,61 |
% z projíždějících nákladních vozidel | 6,18 | 6,99 |
% z projíždějících souprav nákladních vozidel | 26,67 | 17,94 |
% pro Návěsové soupravy | 40,98 | 29,17 |
Rozdíl počtu skučně projíždějících srovnatelných vozidel za hodinu | ||||
Hodinový průměr | Nárůst | Bez pískovny | S pískovnou | |
Denní | Dr.Tyrše | 3,33 | 8,13 | 11,47 |
Langrova | 3,33 | 11,43 | 14,76 |
Korekční faktor pro návěsové soupravy spočtený na základě sčítání ŘSD 2010 | ||
Dr.Tyrše | Langrova | |
Střední nákladní vozidla s přívěsem | 26 | 14 |
Těžká nákladní vozidla s přívěsem | 62 | 53 |
Návěsové soupravy | 164 | 107 |
Soupravy nákladních vozidel celkem | 252 | 174 |
Koeficient pro výpočet počtu návěsových souprav | 0,650794 | 0,614943 |