Výpočet zvýšení dopravní zátěže

Výpočet zvýšení dopravní zátěže způsobeného realizací záměru těžby

 

Celodenní provoz (měření 14.1.2014) za 24 hodin za 24 hodin
Dr.Tyrše Langrova
Celkem (počet všech projíždějících vozidel) 4543 3285
Osobní vozidla 3720 2487
Nákladní vozidla (všechna nákladní vozidla od 0 do 48 tun) 622 487
Soupravy (střední a těžká vozidla v vlekem nebo návěsem) 201 311
Návěsové soupravy (vypočteno z počtu souprav za použití koeficientu dle tabulky uvedené níže) 130,81 191,25
Přírůstek počtu návěsových souprav dle EIA 40 40
% ze všech projíždějících vozidel 0,88 1,22
% z projíždějících nákladních vozidel 4,86 5,01
% z projíždějících souprav nákladních vozidel 19,90 12,86
% pro Návěsové soupravy 30,58 20,92

 

Denní provoz (měření 14.1.2014) 6,00 -18,00 hod  6,00 -18,00 hod
Dr.Tyrše Langrova
Celkem (počet všech projíždějících vozidel) 3548 2486
Osobní 2901 1914
Nákladní vozidla (všechna nákladní vozidla od 0 do 48 tun) 497 349
Soupravy (střední a těžká vozidla v vlekem nebo návěsem) 150 223
Návěsové soupravy (vypočteno z počtu souprav za použití koeficientu dle tabulky uvedené níže) 97,62 137,13
Přírůstek počtu návěsových souprav dle EIA 40 40
% ze všech projíždějících vozidel 1,13 1,61
% z projíždějících nákladních vozidel 6,18 6,99
% z projíždějících souprav nákladních vozidel 26,67 17,94
% pro Návěsové soupravy 40,98 29,17

 

Rozdíl počtu skučně projíždějících srovnatelných vozidel za hodinu
Hodinový průměr Nárůst Bez pískovny S pískovnou
Denní Dr.Tyrše 3,33 8,13 11,47
Langrova 3,33 11,43 14,76

 

Korekční faktor pro návěsové soupravy spočtený na základě sčítání ŘSD 2010
Dr.Tyrše Langrova
Střední nákladní vozidla s přívěsem 26 14
Těžká nákladní vozidla s přívěsem 62 53
Návěsové soupravy 164 107
Soupravy nákladních vozidel celkem 252 174
Koeficient pro výpočet počtu návěsových souprav 0,650794 0,614943

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *